DAJTE ŠANSU JOGI



Jogom se mogu baviti bukvalno svi koji žele da izbegnu bolesti i patnje, da pronađu harmoniju i 
unutrašnji mir.
Podjednako je korisna za muškarce i za žene, nezavisno od njihovih godina, zdravstvenog stanja, porekla, nacionalnosti i vere.

Joga danas nudi mnogo različitih škola i stilova pa je najbitnije da pronađete onaj koji najviše pristaje vašem senzibilitetu, u suprotnom će vaše bavljenje jogom trajati kratko i neće dati značajne rezultate.


NIKAD NE DONOSITE SUD NAKON PRVOG ČASA JOGE!


Ne znam ni sama koliko sam puta čula - "bio (bila) sam jednom na času joge, bilo mi je mnogo brzo, ili sporo, ili teško, ili dosadno... nije to za mene."

Sa druge strane, često me ljudi pitaju mogu li da dođu na probni čas. Ja se tada ubijem od objašnjavanja zašto je probni čas besmislen, posebno u našoj školi gde su svi časovi različiti. 


U Iyengar metodologiji, koja je temelj našeg bavljenja jogom, časovi se razlikuju u dinamici, fokusu i intenzitetu. Svaki čas je tematski, nekad se fokusiramo na određene delove tela ili organe, nekad obrađujemo razna stanja - tegobe, fizičke i psihološke nedostatke, a nekada radimo sekvence koje nam pomažu da se nosimo sa raznim okolnostima poput vremenskih prilika, dešavanja u društvu, itd.

Na časovima joge naučite kako da pravilno hodate, sedite, dišete, kako da pomognete sebi kad vas nešto boli ili ste pod stresom, kako da se rashladite kad vam je vruće ili da se pokrenete kada ste mrzovoljni, i još mnogo toga.

Ukratko, joga vas osposobi za život, pa sam sigurna da zaslužuje da joj date šansu. Probajte, istražujte i istrajte, jer bavljenje sobom nikad nije izgubljeno vreme.

Na kraju, ako ste od onih koji brzo donose sud, zapitajte se koliko ste stvari u životu sebi uskratili jer im niste dali priliku?!





Comments